Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


tisdag 24 februari 2009

Turplaneringshelg med Havspaddlarna


I helgen var jag med Havspaddlarna i Fiskkraken, ett helt fantastisk ställe som vi hyrde av Vandrarringen, för att planera 2009 års turer. Vi for ut hit tidigt på lördag morgonen och vandrade den sista kilometern i snön. Här planerades inte bara årets turer utan vi pratade om allt mellan himmel och HAV. På eftermiddagen bastade vi i en vedeldad bastu och badade i isvak. Till kvällen lagades en gemensam middag och sedan njöt vi framför brasan. De flesta av oss sov kvar där medan några åkte hem redan på lördagskvällen.

1 kommentar:

  1. Imponerad att du gör detta frivilligt - men det var väl för att näsan skulle bli blöt....ha ha ha

    Du har verkligen kommit igång - skoj och kul läsning - en hel del jag inte hade en aning om!

    Ha det gott!
    Ann

    SvaraRadera