Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


söndag 29 mars 2009

Man kan inte komma ihåg allt!

För en tid sedan ringde jag mamsen för att gratulera henne på namnsdagen. Men innan jag hann få en syl i vädret så hade jag glömt varför jag ringde. (Att få en syl i vädret är inte alltid så lätt i min familj, men det ska jag berätta mer om en annan gång) Det var först dagen efter som jag kom jag på att jag glömde säga grattis. Det var ju lite pinsamt då hon alltid brukar komma ihåg allas födelse- och namnsdagar. Så när mamma glömde att det var Jonas idag kändes faktiskt det ganska skönt. :-)

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott Jonas - vi missade också ;-))


    Kolla in den här bloggen

    gronadraken.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Du fick ju puss o kram, trots min glömska i söndags. Faktum var att jag trodde det var först nästa söndag, men Pallitabeth påminde idag om att det faktiskt var redan i förgår. Förlåt så mycket!!!! P.s Glöm nu inte Ellen Marianne som snart också skall grattas.
    Mamsen

    SvaraRadera
  3. Hihi...det är nog ingen som bryr sig om namnsdagar, men jag ska komma ihåg Marianne på lördag.

    SvaraRadera
  4. -Sådant trams!!!

    /kusthare

    SvaraRadera