Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


torsdag 5 mars 2009

Övernattningstur till Håkanskär

Till helgen ska jag ut och paddla med Jakob och Stefan. Vi tänker göra en övernattingstur i Roslagens skärgård. Har varit lite orolig för att det ligger is runt öar och skär, men enligt min lillebrors kontakter på Silja så ska det vara relativt isfritt. Planen är att starta vid Rävsnäs och sedan paddla ut till Håkanskär för att övernatta där.
Jag har lovat att stå för middagen på lördagskvällen. Har ännu inte bestämt vad det blir, men så här års så är det inget problem med kylvaror.
Just nu så ser väderleksprognosen ut att bjuda på uppehåll och kanske lite sol på lördagskvällen. Vinden ser ut att bli ostlig runt 6 m/s. (Prognosen är tagen från www.yr.no)

1 kommentar:

  1. Hej Jonas, ja, jag undrade...men tack i alla fall...Så varsågod, och följ min blogg trots att du säkert var intresserad av något helt annat. Hälsningar Tania

    SvaraRadera