Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


söndag 29 mars 2009

Var tog helgen vägen?

Klockan är elva och det är söndag kväll, och här sitter jag och funderar på var helgen tog vägen. Lördagen började med Ellens fotbollsträning som senare övergick till läxläsning. Till kvällen åkte vi till J, A o G, där vi som vanligt blev bjudna på god mat. Ingen hade väl missat att det var Earth hour i lördags kväll. Och med två kids i sällskapet var det ingen ide att försöka ha några lampor tända mellan halvnio och halvtio. Barnen tyckt att det var spännande med bara några tända stearinljus. Och ska sanningen fram så tyckta jag att det var ganska mysigt.
Söndagen var tänkt till skidåkning på åkrarna utanför Sörgården, där Lisa och Ray bor. Men först besökte vi mamsen (farmor) i Sala och när vi väl kom ut till Sörgården började det regna. Så någon skidåkning blev det inte.
Till kvällen så var det poolträning med Havspaddlarna. Ellen var med och tränade på svepande tag samt att välta med kajaken. Att välta var ju speciellt roligt…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar