Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


måndag 13 april 2009

En eftermiddag på Björnön

Hade planerat att åka till utkiksplatsen på Björnön på söndagsförmiddagen för att bl.a. grilla korv, men så blev det inte. På eftermiddagen tog vi oss däremot ut dit tillsammans med Johan och Gustaf. Denna utkiksplats är ett härligt utflyktsmål nära Västerås som lätt nås efter ca. en km vandring efter milspåret. Här finns ett vindskydd, en grillplats, stora stenar att klättra på och en massa goa träd. Ett utflyktsmål som jag varmt kan rekommendera. Fångade Ellen på bild med mobilen då hon övade på några balettsteg på ett omkullrasat träd. Efter fika och lek gick vi tillbaka genom skogen nära vattnet. Här smög vi på några hjortar innan vi kom tillbaka på stigen.
Hoppas att jag snart får återvända hit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar