Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


söndag 12 maj 2013

Paddling med Ellen – idag igen.

Man är ju inte sämre än att man kan bättra sig! När Ellen efter en lång dag i stallet ville ut och paddla en sväng så var jag bättre rustad än igår då hon lite missmodigt konstaterade att jag inte hade tagit med något fika på paddelturen. Idag hade jag gjort kycklingwraps, köpt kanelgifflar (jo, ni läste rätt), köpt godis och blandat saft. Med andra ord ikväll skulle det bli fika av på paddelturen. :-)  









Jag hade tänkt att vi skulle paddla ner till södra Björnön och fika där, men Ellen blev ganska snart trött så vi fokuserade på det viktiga med paddelturen …fikat.

 
 
 
 
 
 
 
 
Så när vi paddlat ner till halsen på Björnön klev vi iland på en brygga och intog vår efterlängtade fika.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar