Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


fredag 7 maj 2010

Oj vad tiden går…

Kom hem från klockriket Schweiz igår. Jag kan inte annat än imponeras av deras järnväg. Tåget från Zürich flygplats mot Baden gick 10 sekunder före utsatt tid och när jag skulle tillbaka gick det 15 sekunder efter utsatt tid. Kanske något för SJ att titta på.
Där nere stod träden i full blom och när jag klev av tåget i Baden kände jag doften av syren, oh vad härligt! Men det står nog inte på förrän häggen börjar blomma här i Västerås.
Tiden går så himla fort, jag tycker att det var alldeles nyss jag var och åkte skidor med Fredrik, Johan eller Ellen i Romme.
Efter att Ellen gjorde en vurpa i Götes Brant filmade jag henne i en av de andra pisterna. Hon tog det lite försiktigare, men hon fortsatte i alla fall att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar