Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


lördag 1 juni 2013

Kvällspaddling efter jobbet, en bra start på helgen

De senaste dagarna har det varit rena rama sommarvärmen. Att gå tillbaka till kontoret efter lunchen har känts föga lockande. Så idag Stefan, Daniel och jag ut och paddlade efter jobbet. Vi möttes vid Björnöbron strax före klockan sex.
I den ljumna sommarbrisen paddlade vi söderut till Norrskär. Daniel paddlade i sin nya Ocean och Stefan i sin nybyggda kajak. Hm, är lite sugen på att bygga en jag också…
Väl framme vid Norrskär så åt kvällsmat på klippan i kvällssolen. Efter maten kokade vi kaffe som vi drack till en bit choklad. Innan vi paddlade hem igen så tog Daniel ett kvällsdopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar