Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


söndag 13 december 2009

Curling, curling, curling…

Såg att det svenska herrlaget tog EM-guld i curling. Inte för att det tycks behövas, men jag undrar om jag inte skulle kunna förstärka laget. Jag har iofs aldrig spelat curling men jag har fått höra att jag är en jävel på att curla…
Senaste veckans curlande:
Måndag hämtar Ellen på skolan kör hem gör mat, kör E till baletten, hämtar en timme senare.
Tisdag hämtar på skolan före tre kör till stallet efter en timmes ridning kör jag henne till balett. Efter ytterligare en timme hämtar jag henne.
Onsdag hämtar på skolan vid fyra kör hem lagar mat kör sedan till Oktagonen där Ellens klass ska lussa.
Torsdag hämtar på skolan kör hem äter kör till Mikaelekyrkan för luciafirande.
Fredag hämtar på skolan kör till balett. Senare får jag hjälp av farfar med att köra E till stallet. Lördag kör till stallet för luciafirande.
Nu är det söndag och det borde vara en träningsfri dag, men jag ska strax curla till stallet för att hämta en liten stalltjej...

1 kommentar:

  1. Jag trodde att Du hade börjat med curling och undrade hur Du skulle hinna med även det intresset. Men efter genomläsningen förstod jag att det du sysslat med hela veckan är bra mycket jobbigare än den vanliga curlingen.Hur som helst så är Du en jääääätteduktig curlingförälder.
    Puss
    Mamma

    SvaraRadera