Här skriver jag om mitt kajakpaddlande och lite annat som blöter ner min näsa. Vill du titta lite närmare på någon av de små bilderna är det bara att ”klicka” på den.


lördag 14 maj 2011

Förberedelse för kajakorientering

Ellen åkte och tittade på en häst med sin mamma ikväll, så jag fick några timmar över. Efter några sms till Stefan bestämde vi oss för att paddla ut med några kontroller till Havspaddlarnas kajakorientering. Vi träffades vid sextiden vid Björnöbron där vi startade. Först rundades Amundsgrund, Kattskär och Hovaren innan vi paddlade ner till Stora Sandskär, där en kontroll placerades.
Även om det tidigare såg ut att bli regn till kvällen så sprack molnen upp och solen tittade fram. Som så många gånger förr så blev det en kanon fin kväll på Mälaren.













Imorgon så fortsätter förhoppningsvis jag och Daniel med att placera ut ytterligare några kontroller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar